Rensar upp facebook!

2013-09-16 16:06:49 / 0 kommentarer ..


Facebook har ändrat en massa regler och grejer (igen)Och den här gången gillar jag inte det jag har läst och hört. Så från och med nu rensar jag regelbundet mina inlägg och foton :)
Hittade detta från ett gammalt inlägg från i början av året =)
Fick en väldigt fin kommentar från en helt främmande människa idag!
"I looked at your pic and then took a long time to see if I could get any words to tell how beautiful you are but couldn't ,there are no good words that describes how charming you are." "
Kan vara kul att spara till en grå trist dag i vinter :)



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!