Två sevärda serier!

2014-01-06 22:03:00 / 0 kommentarer ..


 
Som den filmnörd jag är så tittar jag även på väldigt många serier.
Tänker tipsa om två serier som jag precis sett klart (eller det som finns just nu på den ena iallafall ;) )
 
 
 
En serie jag försökte se i mina ungdomsdagar men aldrig riktigt fastnade för var Heroes bestämde mig (strax efter att jag skaffade ett netflix konto) att ge den ett nytt försök. Och jag förstår inte riktigt helt varför de var tvungna att lägga ner den serien. Okey! Den eskalerar nått fruktansvärt på sista säsongen, nästan på gränsen att den blir tråkig och överdriven. Men allt annat i serien är fantastiskt ;)
 
Betyg: 4/5
 
 
 
 
 
 
Min bror och många av mina vänner tipsade mig om denna serie för en herrans massa år sedan känns det som. 
Min första tanke var: "motorcykelknuttar *hahahahaha* nej det är inget för mig"
Insåg sedan att den hade bra rating, ALLA såg den. Och sedan bestämde jag mig för att okey, jag ger Sons Of Anarchy ett par avsnitt då! Efter tredje avsnittet kunde jag inte sluta titta! Hur har jag kunnat vara så blind och inte sett den?! Idag sitter jag bara här hemma och väntar på att nästa avsnitt ska komma ut. Totalt såld och förälskad i denna serie! Must see! ;)
 
Betyg: 5/5
 
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!