Olycka!

2013-06-11 21:39:19 / 0 kommentarer ..


Som vanligt har mycket hänt sedan jag skrev sist!
Mestadels tråkiga saker..
 
Fredagen den 31a maj blev jag, som cyklist påkörd av en bil vid ett övergångsställe. 
Kom inte ihåg någonting från olyckan alls, men enligt vittnen och tidigningen så har jag flygit 7m i fallet.
Spenderade 2.5 dagar på sjukhus med morfin, dropp, medicinering och omplåstring innan jag på egna ben kunde lämna sjukhuset. Allt som behövdes var fyra stygn och omkonstruktion av vänster öra.
 
Går idag fortfarande på smärtstillande pga en överansträngd rygg. Sträckte några muskler och har fortfarande sjukt ont dessvärre. Förhoppningsvis kommer jag snart att kunna återgå till jobbet, vilket är det viktigaste just nu. 
 
Detta är det senaste, jag hade en ofantlig tur och änglavakt.
Enligt statistik avlider 9 av 10 människor vid olyckor om 50km/h som även var det chauförren körde på mig körde. 
Som sagt, skyddsängel!
 
Nu skall jag ta mina mediciner, tack och hej!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!