Pacific Rim

2014-01-06 21:43:53 / 0 kommentarer ..


 
Länge sedan jag uppdaterade filmkategorin, men är man hemma med lunginflammation och går på en antibiotika kur så orkar man inte så mycket annat än att se film ;)
 
 
 
 
Handling: ett krig har uppstått mellan mänskligheten och stora sjömonster som  håller på att ta över Jorden. 
Mänskligheten bestämmer sig för att ta till "speciella vapen" för att motverka apokalypsen. 
 
 
Sammanfattning: Hade ingen aning när jag skulle se den att Charlie Hunnam var med (för er som inte vet spelar han Jax Teller i Sons of anarchy) På senare tid har han blivit en stor favorit hos mig så bara det gjorde att jag hade höga förväntningar på filmen. 
Själva storyn känns som att man har sett tidigare, i många andra filmer, men trots det så hade den en egen handling och var såpass påkostad att man inte tappade intresset och valde att fortsätta att se den!
 
 
Betyg: 4/5
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!