Carrie

2014-01-08 13:54:22 / 1 kommentarer ..


 
 
 
 
 
 
 
Handling: Carrie White är en blyg liten tjej som lever tillsammans med sin högt religösa moder. 
Carrie är den typiska tjejen som håller sig utanför och är "udda" därför blir hon grymt mobbad och inser ganska snart att hon har oerhörda krafter.
 
 
Sammanfattning: Carrie från 1976 var en av de första skräckfilmerna jag såg som liten. väntade spänt på att få se den i förnyad version med dagens alla effekter. Den var helt klart sevärd! Inte så bra som jag hade hoppats på, men helt okey! Effekterna i slutscenerna fanns det inget att klaga på! Totally Lovely! 
 
 
Betyg: 3/5
 
 

Kommentarer

Jag har inte sett den gamla versionen, men jag har sett den nyaoch jag ttycker att den var riktigt bra :) ser fram emot att få se den gamla versionen.

2014-03-22 08:31:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!