Bra dag idag;)

2009-08-23 21:23:21 / 0 kommentarer ..


Igår drog jag och Mattias till Husum för att fara på läger. Som tur var fick vi låna Mattias pappas bil, hade inte direkt kommit långt annars.

Lägret var hyffsat, lev trött jävligt fort som vanligt och somnade i slutet av filmen, vi såg Kung Fu Panda:-D Jävligt rolig film måste jag medge^^.

Drog efter lägret som slutade vid lunch tid idag hem till mina päron, som dessutom var barnvakt åt mina favoritflickor^^. Så idag blev det en massa barnbus:-P Halleljua för det säger jag bara!^^
Mattis fick dessutom agera vagga igår innan vi drog på lägret;) Det var faktiskt väldigt gulligt måste jag säga;). Magdalena somnade i hans famn samtidigt som han sjöng en massa Joel låtar;). Mattias har blivit populär:-P Vickan berättade idag när vi for att hon älskade Mattias också^^ Så de så!!! Nu får jag konkurens;)

Ja, nu är vi ute i Butsjöböle igen, Mattias familj kom hem idag med^^ Roligt att höra hur de har haft det och allting^^.

Just nu vill jag bara veta hur det går med bilen så att vi kan få fara till Umeå snart, längtar efter det faktiskt. Och tills min lön kommer:-D!!!! Har hittat en dator på komplett.se som jag funderar på att köpa, hoppas att den fortsätter att finnas kvar till den 27e:-P Håll tummarna!

;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!