LÖN!!!!!

2009-08-27 19:12:04 / 3 kommentarer ..


27 Idag:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D.
Det betyder lönedag för er som inte vet det^^
Känenr mig dock som världens slarvmaja:-S Gjorde av med sammalagt 5.500 redan på första dagen:-S Fanns jag har ju inte fått det jag beställt ännu^^ Min alldeles egna dator:-P Äntligen säger jag bara! Äntligen, det behövs verkligen. Dock så råkade jag läsa lite fel i går så jag beställde den lite för sent >.<. Får den inte förrän på måndag. 

Vet även nu också att det inte kommer att vara mycket kvar av mina pengar den här månaden, men men. Sånt är livet.

Har även börjat prova GI-metoden för att se om det ger något^^ Bara för kul liksom, åt världens godaste m,at idag:-P Tur som fan att man har väldens underbaraste man som kan laga mat<3 :-D


Kommentarer
Lovisa

Vad trevligt med en ny dator och hoppas det går bra för din nya diet! ;)

2009-08-27 21:32:21
Lovisa

Vad trevligt med en ny dator och hoppas det går bra för din nya diet! ;)

2009-08-27 21:32:36

Hehe vad roligt du skall de att det verkligen är så mkt behändigare att ha en egen dator ;)

2009-08-28 10:23:57
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!