Bio, Mys och Kissebäbisar^^

2009-07-21 12:00:58 / 3 kommentarer ..


Nu sitter jag från Mattias mammas bärbara dator eftersom Mattias behövde sin;). Så det blir tyvärr inga bilder nu:-P Ni får dem senare istället;)

I förrgår var vi nämligen hem till Mattias kompis Tomas:-P Och de har 9 stycken 12 veckors gamla kattungar som jag passade på att ta lite bilder på:-D Vad säger du om det Emma:-P?.

Var och hälsade på morfar igår och nu har de upptäckt tydligen att han hade en stor varböld intill tarmen(precis där han nyss opererat sig) som de skulle ta och fixa bort. Och sedan sa morfar själv något om att han hade infektionsknölar bakom ena lungan. Tycker att de borde ha visat sig på lungröntgen men jag vet inte. Han kanske svamlade också. Han får nu även 4 påsar med Antibiotika om dagen :-S Och de trodde att han kanske skulle få komma hem någon gång i slutet av veckan(men det var inte heller säkert) Förstår mig inte på dagens sjukvårds bit:-O?. Vart är världen på väg någonstans? Jag vill då fan inte bli sjuk här i Övik iallafall, det är en sak som är säkert, litar inte alls på dem.

Ikväll är både jag och Älskling ledig;). Och då bär det av till stan för att träffa Peter och Julia samt Per och Ann-Charlotte (ska man kalla den kvällen trippeldejt;) )?. Vi skall gå och se den senaste Harry Potter filmen och biljetterna är bokade och klar. Sen får vi hoppas att regnet lägger sig för det är tänkt at vi skall dra och minigolfa lite granna också;). MYSIGT VÄRRE!:-D

 Ja annars händer det inte så mycket, har märkt att tiden/lovet börjar rinna iväg, sommaren 'är ju snart slut och jag bara jobbar. Ska försöka se till att hinna träffa allihopa men det kommer att bli svårt:-S :-S.

Jao men det får nog bli allt för den här gången just nu. Skall sitta här ett tag till och sedan slänga mig i duschen innan kvällen:-P.

Kyssar!:-D

Kommentarer

Nej du jag hatar med dagen sjukhus som inte alls kollar ordentligt utan bara drar förhastade slutsatser.

Läste inne på Aftonbladet tror jag inom Sverige. En fyra årig pojke hade klagat på ont i magen och doktorerna gjorde inte något åt den utan trodde han bara överdrev och vidare.

Kommer inte ihåg hur många veckor han gick med magont men han dog iaf så på obduktionen så visade det sig att han hade en cancer tumör i magen :/

Så ja jag hatar dagen sjukhus jag med -.-

2009-07-21 12:38:50

Ada tog vi bort pga, fång för 3:e gången, kissen tog bort pga att han var rädd för barn :S och lilla Navajo har gått bort pga någon propp eller liknande.

2009-07-26 11:47:33
Thomas

Jag tror inte att det är bättre någon annanstans i sverige

2009-07-29 00:15:54
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!