Morfar...

2009-07-18 15:18:57 / 1 kommentarer ..


Ja om tjugo minuter drar jag iväg till jobbet igen. 

Tänkte bara ta och uppdatera lite om min morfar som ni kunnat läsa om i tidigare inlägg.
För typ fem dagar sedan fick mormor ringa efter ambulans och skicka in honom igen, han hade feber och frossa samt att han hade misskött sin diabets enda sedan han fick lämna sjukhuset. Han började även yra sig om att han såg fåglar på molnen och att jag hade rört mig i en av deras tavlor på mig som barn, mormor blev självklart orolig och skickade in honom. 

Det visade sig att han fortfarande hade kvar infektionen i kroppen fast att de skickat hem honom utan tabletter - hatar sjukvården i vårat län som bara slarvar. han hade mycket ont och allt. Men det positiva var att hans lungor var pigga ocvh friska. Han återhämtade sig på två dagar.

I förrgår fick vi veta provsvaren från tarmen, det var inte cancer tack och lov:-D. Han hade "bara" en kraftig infektion runt njurarna. Och antiiotikan och pecillinen han fått på sjkukhuset hjälpte inte mot det. Så nu har de bytt ut tabletterna till något bättre. Och förhoppningsvis lär han snart få fara hem samt att infektionen skall varaborta:-D:-D:-D:-D. 
Jag är mycket glad över att det inte var något annat.

Nej nu måste jag ta och börja göra mig klar;)
Men lite uppdatering fick ni ju iallfall^^

Kramar till er alla!<3

Kommentarer

svar: mm, de fortplantar sig fort, och ja de är usch!! Ja de lever och mår bra, Linus var dock sjuk sist jag var där och jobbade i maj, men nu är han frisk.

2009-07-22 18:17:51
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!