Ändrade Planer!

2009-05-15 10:18:09 / 1 kommentarer ..


Ja nu har det blivit lite små ändringar i min kommande helg, istället för att hjälpa mamma med tårtan imorgon bitti så ska jag få ta hand om en sovande bebis:-D - nämligen Magdalena^^ Hoppas att det blir fint väder på lördag morgon så jag kan ta en liten promenix med na:-P. Typ gå runt Husum och kanske kika in en snabbis på Husumdagen;) Helmys om det skulle gå:-P.

Ikväll så blir vi uppskjutsade till Kyrkan och skall väl vara där ett tag tror jag. Jag skall öva med Göran vid 18 snåret, min röst verkar bara bli bättre och bättre men det hörs ju fortfarande att jag är förkyld... Så det är jävligt kasst ska jag tala om!!!!!

Åker härifrån om en timme, vet inte riktigt vad det blir hemma heller - ska duscha iallafall. Kanske städa lite(kom inte riktigt ihåg hur förjävligt det såg ut där xD)

Igår kväll hände det inte så mycket, jag satt och bråkade med Älsklingens laptop i typ över en timme (den är rätt gammal) sen gav jag upp och vi satte oss då istället och kollade på lite Anime - nämligen Full Metal Alchemist, en mycket bra serie måste jag faktiskt medge. Jag brukar inte falla för animeserier såfort men FMA är faktiskt väldigt rolig xD Har sett runt tio avsnitt nu så nu har man ju kommit en bit. Måste se klart Inuyasha någon gång med xD haha.




Den lilla tuffingen ska jag ta hand om på lördagmorgon:-D thihi hon är så underbart söt.

Men håll tummarna för att min förkylning skall bli bättre!

Kommentarer

Gha Full Metal Alchemist Är ju bara så grymt bra <3

Den brukar visas på Ztv Anime madness :D

Men här har vårat Tv bolag tagit bort den och satt ditt Tvf Fakta istället O_O

Gha min kära Full Metal Alchemist!!!! <3 <3 <3

2009-05-15 13:32:44
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!