Jävla skit!

2009-05-13 15:08:56 / 0 kommentarer ..


Ja vad ska jag säga, helgen och veckan har varit helt kanon fram tills nu. Har dragit på mig en jävla förkylning och som vanligt har den satt sig på rösten. Jag ska ju sjunga på ett bröllop på lördag!!!! Det får fan inte skita sig nu vad less jag blir....

Ja annars har det som sagt varit rätt bra. Var hundvakt i helgen åt Madicken, hade skitmysigt med den tokjäntan;). Drog till cuba med Sanna och Amanda så att de fick leka av sig litegrann, gissa vem som var den tröttaste hunden i stna när man kom hem efter tre timmar xD.

Var på arbetsförmedlingen i måndags - ska göra ett tokryck imorgon och hoppas på det bästa. Tog även med mig dicken xD(haha) in till stan:-P Första gången hon åkte buss men hon skötte sig exemplariskt:-P. Jenna mötte oss på stan och tog hand om den lilla medan jag var på arbetsförmedlngen i en och en halv timme xD.

Sen har jag även fått veta att min kusin Annelie fick en dotter i torsdags:-P En liten Alica:-D ;). Gud vad jag skrattade när ajg träffade hennes mamma på stan och hon berättade vilket namn de valt:-P - Ni förstår nog vad jag menar.

Annars kan jag ju skvallra och berätta att jag har varit nikotinfri nu i 12 dagar:-P Känns väldigt bra faktiskt.

Mattias är på affären och jag sitter här och har en liten sentimental stund:-P Lyssnar på lite musik från Phantom of the operna :-D Måste se den snart igen, imorgon kanske:-P har den ju trots allt här uppe i Umeå^^

Ikväll ska det drickas lite grann, får väl hoppas att det gör lite för min hals, den har ju några dagar på sig nu:-P Håll tumamrna är ni snälla!

För övrigt när jag var in till stan med så skulle jag lämna in min telefon, men det visade sig att den var för "icke trasig" för att det skulle löna sig för mig att lämna in den, jag ger telefonen högt två månader till sen är den död. Så just nu letar jag efter en telefon, någon som har nån till salu för en inte allt för dyr peng? Helst en sony ericsson k810i? :-D

Igår fick jag även en förfrågan om att få vara hundvakt sista helgen i maj:-D Jag blev självklart jätteklart eftersom jag är jättegalen i den hunden med, som det ser ut just nu så ska det går bra;) Ser verkligen fram emot det:-P

Akta er för svininfluensan! Res inte utomlands xD.


       

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!