Hej Hopp ...

2009-05-06 18:15:42 / 0 kommentarer ..


Hej Hopp Gummisnopp;)!

Kan ju börja med att skvallra och tala om att vi måste ha världens klantigaste rörmockare som var hos oss sist xD. När min kära mor fyllde år kom människan dit och fixade ventilen som läkte... Det gick hur bra som helst - i typ en vecka xD Sen började det läka igen.... Vi kollade upp det själva och upptäckte att rörmockaren själv hade hett sönder ledningen xD Klantigt värre säger jag bara:-P Så han fick allt vackert dyka upp igen och laga skiten, nu fungerar det iallafall:-P

Ja det har inte hänt så mycket sedan sist xD. Jag och Mattias bestämde oss för att prova på supa-tre-dagar-i-streck fyllan xD. Det gick ganska bra faktiskt men man var ju lite mör på den fjärde dagen xD.
Det började på onsdagen med att Mattias skulle ha en liten fest hemme med sina närmaste kompisar bara - det slutade med att det dök upp tio stycken okända personer som ville vara med xD. Haha. Jag har aldrig varit med om något liknande men de var jättetrevliga så vi hade ingenting emot det:-P.

Sista april kom - vi åkte hem till husum och drog sedan ner till våra älskade vänner Ulrika och Fredrik. Åt god mat - drack gott (som jag alltid brukar säga xD) lekte lite lekar och hade allmänt roligt^^. På kvällen drog jag, Mattias och bror till Cubarinken för att kolla på lite raketer och självklart den årliga brasan:-P Mötte en massa husumfolk som ville snacka och vara sociala, trevligt trevligt;)

Den 1a maj åkte vi hem till Mattias föräldrar och åt middag. Lika trevligt som alltid^^ Och vi hade världens kanonväder på det, mycket skönt att bara kunna sitta ute och prata;) På kvällen drog vi till Peter och Julia, där dagens fest skulle hållas. Var hos dem även på alla hjärtans dag men då var vi nyktra - men det var trevligt ändå. Denna gång drack vi och det var lika trevligt som sist;). Måste göras om fler gånger^^.

Lördagen var en slapp dag xD. Tre dagars bakismående tog sitt den dagen.... Filmkväll och soladag:-P

På Söndagen städade/tvättade jag och Mattias hans föräldrars bil - eftersom den skulle säljas. Jag tycker det alltid är lika roligt att tvätta bilar.... Vet inte varför men kul är det;) Fick även denna dag se årets tredje fjäril, som försvann ur min syn på en gång - så inte blev det några fotografier på det heller. Ställer samma fråga här - hoppas att någon är kunnig på fjärilar... Såg en mintgrön fjäril för någon vecka sedan, vad är det för sort?:-O Den jag såg denna dag var dock en citronfjäril:-P. Dödade även årets första mygga denna dag - dagens goda gärning xD

I tisdags övade jag med Göran igen. Gick grymt bra denna gång - känner mig mer taggad nu inför nästa vecka:-D

Denna dag har bara bestått i att söka en massa jobb - måste verkligen få något innan sommaren så man inte blir helt pengalös detta år:-P. Men men, det blir väl min tur snart med kan man hoppas:-P

Men.... Sitt inte och läs min blogg när det är sånt här fint väder ute! Spring ut i solen och ta lite bilder;) Ni har tid att läsa all skit jag skriver andra dagar;) Ska jag säga som sitter här och skriver..... Nej nu är det matdags:-P
Sköt er allihopa!


       

     

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!