Bröllop, Dop, Död!

2009-05-18 20:54:54 / 4 kommentarer ..


Ja så vad har hänt sedan sist nu då. Varit snusfri i 17 dagar xD haha. Men jag har dock fuskat och tagit någon snus på fester för att dämpa nikotin behovet. Men det är det värt;) Så länge jag blir av med ciggen så är jag nöjd.

Var på bröllop som alla vet i lördags, hade otroligt roligt faktiskt. Och jag fick mycket beröm för sången + att Håkan Udd (prästen) grät:-O Blev lite förvånad men, huvudsaken är att brudparet vart nöjd och det var de. Var väldigt mysigt både i kyrkan och efteråt, tror dock att jag fick i mig lite för mycket vin och öl, samt lite för mycket grogg kanske (a) hahaxD.

Blev även mycket körande fram och tillbaka för våran del som var och rastade hundarna med jämna mellanrum.
Mycket trevlig men lite krävande helg med xD

Igår skulle jag städa åt mina älskade djur, upptäckte då att alla tre mössen hade varsin knöl - och sedan skoltiden så visste jag ju att det inte fanns någon återvändo. Så Alice, Izzie och Zoey fick somna in då <3.

Upptäckte sedan i förskräckelse att även min älskade Ville har en liten knöl - kommer dock inte göra något åt det ännu, jag tänker vänta och se om den växer först.

Ja. Mattias är på spelning. jag sitter här och törar, men han har installerat The Sims på sin dator åt mig:-D Så jag skall ta och roa mig med det nu hade jag tänkt när jag är klar^^ NOstalgi på hög nivå;)

Annars kollar jag bara på gamla videos på youtube, bland annat så hittade jag My Little Pony introt på svenska;) Det du Emma^^.

Här kommer lite bilder från Bröllopet och Dopet;)

                     

         




Har även lite noja.... gissa filmen?



So the lion fell in love with the lamb
What a stupid lamb
What a sick, masochistic lion...




Kommentarer

Oh, can in be Twilight?;)

2009-05-21 19:03:58
Angelica

oh, Can it be Twilight ;)

2009-05-21 19:05:39
amanda

Men vad är det jag hör!? Slutat röka? Grattis :) Kom förresten på att jag skulle kolla in din blogg nån dag och nu har jag gjort det! :)

2009-05-31 14:37:18

Nämen hej på dej :) tack, det är lätt att ta fina kort på något man älskar :) "Do - Angel by my side".

Ja den är jätte fin låten, men hon är väl inte så jätte känd tror jag, hittar inte så många låtar med henne på youtube, men denna finns där.

2009-06-04 20:27:02
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!