Yeah;)

2009-05-14 15:05:56 / 1 kommentarer ..


Mattias hade en liten fest igår kväll här uppe i umeå. Var en kanon kväll måste jag säga;) Och inte nog med det så har min förkylning blivit lite bättre - tack vare spriten kanske (A) xD

Mattias ena korridorskamrat - hennes kille och hennes kompisar dök upp också, Elin(mattias korridorskompis xD) tyckte synd om min lilla förkylning - speciellt med tanke på bröllopet, fick några spöktabletter av henne som tydligen funkat på henne, som jag håller på att testa nu. Ska ta 2 tabletter 5 gånger om dagen xD hur fan ska man komma ihåg det! xD haha.
Men tro det eller ej, har inte ont i halsen längre bara hes och snuvig, sitter även nu och sjunger för mig själv - rösten håller faktiskt tydligen, hoppas att det går lika bra på övningen imorgon;)

Knarkar tabletter, kaffe och nässpray xD haha. Mitt liv är inte enkelt xD

Imorgon bär det av till Husum, Mattias slutar vid tolv så jag vet inte riktigt när vi drar men det blir väl någon gång efter det xD. Sen lär det bli så att Erika, mamma och pappa plockar upp oss och sedan åker vi upp till församlingshemmet med dem och hjälper Ulrika och hennes familj med att fixa omplaceringen av borden och allting inför den stora dagen på Lördag(ska ta mycket bilder, det lovar jag:-P)

På Fredag lär jag få kliva upp tidigt xD Mamma behöver hjälp med tårtdekorationerna så vi måste upp till församlingshemmet vid 7 kanske xD För att sedan åka hem vid tio och byta/göra sig klar. Om jag hinner så ska jag väl kanske ta en tur på byn, är ju trots allt husumdagen så jag hoppas att jag hinner det;)
Bröllopet och Dopet är klockan 14.00. Sedan är det bröllopsfesten:-D Mattias skall köra och jag skall även vara hundvakt åt Hubbe och Tjorven (åka hem och rasta dem med jämna mellanrum xD) Ser fram emot det faktiskt tror att hela festen kommer att bli rolig;) Men jag är faktiskt lite nervös med xD haha. Inte så konstigt kanske.

Blir inga bilder nu tyvärr, men jag är fortfarande sugen på om någon har en mobil xD? :-P

Kyssar <3!

Kommentarer

Jaha så jag skall missa Husumdagen som är den mest speciella dagen av dem alla för både dig och mig o_O

Attans rackarns x-'D

2009-05-14 15:19:28
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!