Skäms på mig!

2009-10-26 17:49:03 / 0 kommentarer ..


Nu var det länge sedan jag var här och bloggade igen. Ge mig smisk någon xD
Ja... antar att mycket har hänt på en månad. Men jag tänkte åtminstone berätta vad som har hänt/kommer att hända den närmsta tiden. Det får räcka^^
I fredags var jag och Mattias hem till husum en sväng;) Jag fotade djuren med lite höstmys(bilder kommer strax)
Sen for vi hem till mattias föräldrar.
På lördagen drog vi in till stan och hälsade på pojen och sofie, var på stan och fikade samt var in på clas ohlssons och sånt^^
På söndagen firades mattias systers födelsedag hemma hos mormor Marianne;) Rikitgt mysigt som vanligt^^ Tre-rätters-middag med en massa gott vin och grejer^^
Sen drog vi hem till husum och sov där för att slippa köra till Umeå i Beckmörker - plus att det regnade.
Åkte upp till Umeå tidigt i morse och där är jag nu^^
Varit och fikat idag med Tina:-D haha oj så kul vi kan ha hon och ja^^
I helgen fyller Dessi år^^ på lördag - skall till överhörnes då på Makerad xD haha fy fan säger jag er bara!
Och på fredagen blir det firande hos Jonssons med barna och på söndag fyller ju bäbis år:-O!!!!! Min lilla sötis fyller 1 år redan;) Ett års sedan jag var dit och såg henne, herregud;)
Men vad som skall köpas är redan bestämt^^
Mys Mys;)
Funderar förresten på att läsa upp lite kurser och grejer nu till hösten, bara för att ha någonting att göra och slippa vara rastlös hela dagarna. Det blir nog bra hoppas Jag :-D
Take Care!:-D Och kör försiktigt. Glöm inte vinterdäcken!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!