Tjejkvällen och Hageldag!

2009-10-01 20:26:39 / 3 kommentarer ..


Ja gott folk, här sitter jag hemma i husum nu med min lilla internet-usb-gronk^^.
Vaknade upp imorse (rättare sagt halv ett) började min dag:-D
Är väldigt kallt ute idag så det är inte särskilt mysigt tyvärr:-/. Sen började det hagla nu för en stund sedan med:-O Inte heller roligt.

Gårdagen igår var mycket rolig;) Var ju på tjejkvällen igår på stan, tappade dock all min shoppinglust när allt folk samlades vid Gina Tricot som galningar, aldrig vart med om så mycket folk på stan, inte ens under julruschen:-S
Så det vart bara en BH för mig, räckte gott och väl. Skall däremot ner en sväng imorgon så vem vet;) Kan ju hända att jag hittar något roligt då^^

Imorgon skall jag möta upp världens vackraste verånica vid tre tiden^^ Sen blir det en hel dag med smink - hårfixande - vindrickande och kräftätande;) Sen bär det av att se Björn Rosenström på Parken på kvällen;) Skall bli un über wünderbar kväll tycker jag;)

Nej hörrni, nu skall jag ta och duka fram inför lite mat här hemma. Hoppas att ni alla får en kanon bra kväll;) För det skall jag ha med popcorn och en massa mys;)



Kommentarer

meh la du ut den bilden?asg och har lillebror ansiktsmask på sej;) nattinatt imorgon vid den här tiden då jäklarpuss

2009-10-02 00:00:38

In the faint blaze of the Kebaben!

2009-10-06 22:20:35

Ja, haha det var lite komiskt det där faktiskt :)



Hoppas du och Verånica hade det trevligt!



Kram Sabina

2009-10-08 18:07:05
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!