Aftonbladets sidor^^

2010-04-27 11:36:34 / 0 kommentarer ..


Har precis suttit och bläddrat igenom på aftonbladets sida lite grann;)
Brukar göra det nästan varje dag för att hålla mig uppdaterad om vad som händer där ute i världen:-P
Läste i dagens Aftonbladet att Michael C Hall "a.ka Dexter" har övervunnit sin cancer:D
Vilket jag tyckte var riktigt roligt att höra.
Då kommer det förhoppningsvis mer Dexter när han känner sig frisk igen:-P Och det gillar vi!^^
Däremot blev jag väldigt chockad över att han var gift med sin motskådespelerska Jennifer Carpenter
"a.ka Debra" (Dexters syster)
Det tyckte jag bara gjorde situatuionen skum:-P
Sen har rekordet för minsta häst slagits;)
Nuvarande stjärnan heter Einstein och är bara 35 cm i manken;) Kolla vad söt han är^^
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7025496.ab

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!