Bullbak inför stor dag;)

2010-04-05 21:22:43 / 1 kommentarer ..


Nu är vi återigen tillbaka i Husum^^
Åkte ifrån Butsjöböle ganska tidigt då vi skulle skjutsa Mattias syster till stan - for sedan och plockade upp Linnéa - drog till ÖoB en sväng och shoppade lite samt även Rusta:-P kan ni tänka er att en sån stor miniaffär som Rusta inte har någon spargris:-O Blev ganska förvånad över detta måste jag säga.

Nu har vi precis bakat inför morgondagen då Bror min fyller 18 år:-D Shit vad tiden går fort:-S När blev jag sååå gammal:-O
Kommer iallafall mycket folk hit skulle jag tro - vet ju bara hur många som kom när jag själv fyllde 18 >.<

Ingridienserna för Tårtan är fixad - som självklart skall göras imorgon först så att den inte blir dålig:-P
Bakade bullar btw:-P






Vi fulade oss ganska mycket men det är tillåtet;)

Kommentarer

Mm xD Sniffa mjöl skall visst vara bra för koppen x) ironiskt

2010-04-06 16:19:03
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!