En tur i sandras vardag;)

2010-04-08 18:20:46 / 0 kommentarer ..


Imorse när vi vaknade frågade Mattias mig om jag inte skulle följa med honom till skolan och sitta där och plugga matten. Tyckte att det var en ganska bra idé så det gjorde jag:-D
Kunde även då fråga mattenördarna om lite hjälp^^
Efter att vi varit på skolan i srygt två timmar ungefär beslöt vi oss för att dra en runda på stan bara för att;)
Och eftersom det var ganska fint väder blev jag sugen på Årets första Mjukglass:-D









Bilden ovan är ett frimärke >.< Tyckte att det var lite roligt så jag var bara tvungen att ladda upp den;)

Vi var in en sväng på Teknikmagasinet och där kan man ju hitta ganska roliga prylar^^
Vet inte om ni vet vad det är men det finns en boll som ser ut som biljard8an. Man skall fråga den någonting - skaka den och få fram ett svar;)
Samuel frågade den idag: Kommer jorden att gå under år 2012?
Bollen svarade: A Definitive Yes
Så nu vet ni gått folk the mysterious magic eight ball has spooken ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!