Husum och skor:D

2010-04-27 22:03:04 / 0 kommentarer ..


Nu är vi i Husum igen;)
Blir här till imorgon^^
Mamma har bjudit på jättegod Kyckling Marengo;)
Något som vi alltid gillat sedan vi var små^^

Jag har förresten köpt ett par nya skor:D
De skulle ha kostat 350 kr men jag fick köpa dem för 150 kronor då det stod att det var ett skönhetsfel på dem och ingen bytesrätt - har dock inte hittat något fel på dem ännu >.< xD :-P

Sitter i soffan just nu^^ Killarna har spelat lite Monopol >.< Det är ett spel som jag hatar för er som inte vet det xD :-P Tjorven ligger bredvid mig och myser^^

 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!