Illa:-s

2010-04-09 23:08:57 / 2 kommentarer ..


Det här är illa.... Klockan är över 23 och jag är inte trött:-( Högskoleprovet väntar imorgon.... Upp klockan 07.00. Provet börjar 08.10 :-S slutar 16.30.... Suck... Hela dagen kommer att gå åt... Aja så är livet. Kan ju som inte göra så mycket annat...
Morgondagen skall börjas med en stor kopp kaffe iallafall och självklart skall en termos innehållande MYCKET kaffe hänga med mig hela dagen:-P
Får bara hoppas att jag inte däckar eller nått:-P
Nej nog surrat om detta...
Skall lägga mig i sängen och kolla igenom det gamsla högskoleprovet från 06 lite grann innan jag somnar... Blir jag inte trött då så är det ju nå fel på mig xD
Såg för övrigt en skitdålig film ikväll.... Inte värd att skrivas om. I am Virgin... Se inte den! Klassad som en Komedi. Jag säger en B porrfilm film som vem som helst kunde ha gjort bättre. Fick säkert spole bort halva filmen bara för att det var sexscener i den xD sjukt dålig! Som sagt... Inte värd att nämnas.
Nej sängen nu. Godnatt gott folk^^

Kommentarer

Lycka till ¨på provet!!! MAssa Kramar!!!

2010-04-10 09:16:26

Stort lycka till på provet idag Sassn! Massor av lycka till kramar får du dessutom :)

2010-04-10 10:49:27
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!