Legolas Och Aragorn

2010-04-19 01:07:04 / 0 kommentarer ..


Har varit hemma i Husum nu ett tag. En av de första grejerna jag gjorde var att städa åt Legolas och Aragorn - då deras spån kom idag;)
Stängde in hundarna i sovrummet så att de små liven skulle få springa fritt på golven ett tag då det är så sällan de får göra det(vågar ju inte med Madicken)
Aragorn älskar att få komma ut och trippa omkring i sin egna takt och snackar med sig själv. Medans Legolas trycker i ett hörn - går några steg och stannar oftast. När buren sedan kom tillbaka efter rengöringen så hoppade hon glatt i. Borta bra men hemma bäst! Hon älskar att sitta i buren medan man häller papper på henne och hon får "möblera" som hon vill. Aragorn trippar omkring i sin egna takt och bryr sig inte. Efter ett tag hittade jag inte honom. Jag ropade och fick ett pip till svar. Jag ropade igen och fick ett pip till svar. Den rackarn retas med mig visste jag då. Jag ställde mig upp och gick några steg - aragorn pinnade på några steg. Jag lokaliserade att ljudet kom bakom fåtöljerna. Jag ställde mig framför dem och hukade mig över och där satt han. "där är du ju din fuling" sade jag högt. En skrek det kända marsvins skriket och kutade därifrån. Så jag och Aragorn lekte kurra gömma idag xD.
Han fick vara lös medan jag och bror hjälptes åt att riva papper. Efter ett tag var han borta igen. Brorsan kom på den smartaste idén ever! Han tog fram bunken vi har maten i(den är av stål) och började prassla med maten. Aragorn skrek och kom kutandes i en fart som ajg aldrig sett tidigare  -stannade nedanför Brorsan och bara tittade på han >.< :-P
Mina djur är bara knäppa men mycket roande;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!