Stora förberedelser:-P

2010-04-21 01:44:10 / 0 kommentarer ..


Hejsan!

Idag har det int ehänt så mycket faktiskt. Sov allt för länge idag:-$
Varit på affären och städat en jäkla massa inför Mammas födelsedag som är senare idag^^
Kommer apmycket folk som vanligt. Har en massa mat i frysen som vi fått av pappa bestående av just nu typ 7 matlådor xD

Flickorna var hit idag eftersom de är på Dagis imorgon och Ulrika jobba^^
Bjuder på lite dampbilder som vanligt;)





 

 

Sen har jag ju glömt att lägga upp lite bilder från festen i lördags. Tog dock inte så många

 







Så det var nog alla bilder jag hade att bjuda på;)

 

Klockan är nu halv två... igen. Har alltid en tendens till att sitta vid datorn väldigt sent på kvällarna.
Jag som skulle städa lite grann på rummet hade jag tänkt för att lättare få in djuren hit imorgon så att de slipper stå i vardagsrummet. Aja. Blir väl att jag får göra det i´morgon som allting annat då då^^

Fick ett roligt telefonsamtal idag med:-D Marie från Nordvik ringde mig^^
Hon ville komma och hälsa på snart och som tur är så kunde hon komma även då det int evar helg. Och den 6e skall jag till tandläkaren så vi passade in på att eventuellt boka in det där^^
Och då skulle hon även ta med sig sin vovve Anzo;) Som jag aldrig har träffat men det blir ju utmärkt eftersom Madicken fortfarande behöver lite mer hundlek^^
Så det blir ju Awesome;)

Nej nu skall jag väl ta och "städa" då då;)
Sen skall jag kanske se klart filmen jag inte hann se klart igår då jag somnade från datorn:-$
Vaknade och glasögon t.o.m låg bredvid mig i sängen, tur att jag inte legat på dem;)
Natts!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!