Terror På Elmstreet:-D

2010-04-27 11:39:19 / 2 kommentarer ..


Jag brukar ju även lägga upp lite vill se inlägg angående filmer;)
Hittade just att den gamla godingen Terror på Elmstreet har gjorts i ny version;)
Jag har inte ens sett de gamla men det kändes ändå som någonting som var helt i min smak;)
Alla Renew filmerna som görs på gamla filmer brukar ju bli lyckade tycker jag;) så denna skall jag definitivt se;)

http://www.sf.se/filmer/film/18050307/Terror-paa-Elm-Street


Sen vill jag ju självklart även se Eclipse:D

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article7023676.ab

Kommentarer
Lovisa

JAG VILL OCKSÅ SE DEM TVÅ FILMERNA!!! :D

2010-04-27 18:57:33

Eclipse är ju ett måste att se för trailern verkar asbra!!! <3

2010-04-27 20:42:23
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!