Trött som fan!

2010-04-11 01:03:24 / 1 kommentarer ..


Jag har nog aldrig varit så trött i mitt liv som jag är just nu. Har suttit hela dagen i en skrivsal från 08.00 till 16.30. Sliten dag till tusen kan jag säga. Inga bekväma stolar hade de heller xD. Min dag har överlevt med hjälp av en termos kaffe, vindruvor och energydryck >.<. Är hemma i husum nu en sväng. Provet gick skit. Skall nog göra om det efter sommaren och plugga mer till nästa gång xD. Skulle verkligen behövt lovisas magiska händer. Håller på att dö av smärtan som plågar mina axlar och nacke samt även ländrygg :-(. Mässa imorgon i kyrkan... Upp tidigt. Nej hörre ni... Sängen källar! Godnatt allihopa:-D

Kommentarer

Hehe, du får komma till mig någon kväll så ska du få dig en omgång ;)

2010-04-11 16:09:49
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!