Bilder^.^

2010-04-08 17:58:16 / 0 kommentarer ..


Så nu har jag int euppdaterat på ett par dagar:-P
Skall ta och göra er informerad om allt i min vardag igen det lovar jag er:-D

Lite bilder från Brorsans födelsedag i Tisdags:-D


















De flesta av dessa bilder har min kusin tagit:-P Utom de bilder han själv är med på och bilden på tjorven och Madicken som jag då har tagit med hans kamera:-P
Nu till den lite sämre bildkvalitén >.< Bilderna som jag har tagit^^






 - glömde ta bild på den innan den skars>.<






Åkte upp till Umeå igen på Tisdags kvällen;) Mamma och Pappa skulle på läkarbesök på Onsdagen. Vi plockade upp dem och bjöd dem på lunch hemma hos oss - då de aldrig sett hur vi bor.
Pappa var jättetrött efter besöket och hade jätteont i ögonen - han sömnade ganska fort när han upptäckt vilken skön säng vi hade;)



Ni får fortsätta att hålla tummarna för hans ögon. Medicinen han bytt till verkar fungera och har stoppat processen. Om de har tur kan han kanske få tillbaka lite av synen. Men om inte annat så är det bra att processen har stoppats - då får de längre tid på sig att hitta vart felet ligger:-P Gud vad glad man blev när man fick detta besked:-D


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!