Förlåt mig:P

2010-12-04 01:40:11 / 0 kommentarer ..



Ni får ursäkta den kassa och låga uppdateringar... Denna vecka har jag väldigt mycket att göra inför pluggning av omtenta och grejer.

Började känna mig sjuk på kuppen imorse - hoppas att det går över.

Lillebror är på besök här igen:D

Ikväll spelas det konsolspel med gänget:D

Imorgon väntas plugg ochåter plugg:P

Skall någon dag här framöver ta julbilder på legolas och aragorn har jag tänkt^^
Får se när jag hinner med det:P

Utöver det är klockan mycket sent:P
men jag är uppe ändå xD haha ^^


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!