Jul and the other days!

2010-12-27 23:25:02 / 0 kommentarer ..


Länge sedan jag uppdaterade något här nu!
Har vädligt dålig internet uppkoppling och så nu på lovet - så det är därför tyvärr:P

Julen har varit underbar! Jag och Mattias måste ha varit väldigt snälla år 2010 för vi har fått precis allt vi ville ha ungefär;) xD haha:P
Bara saker vi hade önskat oss^^ Hur underbart som helst!:D

Skall lägga upp bilder på vad vi har fått sedan men hälften av våra julklappar är kvar hos Mattias föräldrar så det får ni se då någon gång ;) Typ när vi åker hem den 3e eller nått^^

Idag var jag på stan med Världens Vackraste Verånica och mellandagsreade oss:D
Imorogn komemr en dag till med Lillasyster:D

Nu äger jag en plånbok igen ;) haha :P

Ja som sagt. Snabb uppdatering nu bara tror jag^^

Bilder och allt sådant roligt kväver internet så det får vi ta lite längre fram ;)

Pusselismask :D


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!