The Brothers Grimm

2010-12-04 01:44:19 / 0 kommentarer ..




Handling: Bröderna Grimm lurar vanliga hederliga bybor att de kan jaga ut spöken och andra övernaturliga väsen ur deras hem och dylikt. En dag stöter de på ett övernaturligt väsen som verkar vara sann och de ställs inför en svår situation eftersom alla litar på dem.

Sammanfattning: Trodde att denna filmen var nyare än vad den verkligen var - blev förvånad över att det var en 2005 film ^^
Hade inte sett den och den var - nästan typ som jag förväntat mig^^
Lite väl överdriven mot slutet tycker jag^^

Betyg: 3/5


Bilden kommer från google så jag har ingen äganderätt till bilden

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!