:-D

2010-02-16 23:16:36 / 1 kommentarer ..


Blev inget pluggande idag då jag fastnade för mycket med flickorna^^
Imorgon skall jag upp vid halv tio då mamma och pappa far - är ju ensam hemma då eftersom bror är i skolan så skall ta tag i det då och se om jag kommer några tal på egen hand;)
Sen får väl bror kanske kolla igenom om jag är osäker för att se om jag gör rätt xD
Känns konstigt att behöva fråga sin yngre bror om hjälp men behövs det så behövs det ju xD :-P
så nu blir man ensam hemma i två dar med hundarna och grisarna;) ska bli skönt^^

Nej men nu ska jag väl dra mig hemåt :-P
Ska väl se nån film först tror jag ;)

Kommentarer
Jennelie

Hehe, men Sandra då xD Det går inte så bra att plugga eller? xD

Kram

2010-02-17 15:30:42
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!