Buller och ... Film :-P

2010-02-20 15:12:42 / 1 kommentarer ..


I helgen är jag och mattias hos hans föräldrar som jag berättade i det tidigare inlägget. Det gör att jag inte kan uppdatera så mycket^^ idag har vi druckit kaffe och ätit nybakta bullar:-D.
Igår kväll såg vi beck i stormens öga. Inte direkt en skyhöjande beckfilm - heller inte en typiskt beck. Den var ganska hyfsad. Men persbrandt skulle fan ha rakat sig innan den filmen:-o han såg verkligen skabbig ut:-S.
Betyg: 2/5
Annars händer inte så mycket mer. Jag och mattias har börjat kolla på en ny animeserie. Trigun. Inte direkt någon höjdare hos mig som inte gillar pang pang filmer. Men jag ska ändå ge den en chans. Lite för barnslig till en början men den har blivit bättre. Det är nog allt jag har att bjuda på just nu

Kommentarer
Jennelie

Hur många animeserier tittar ni på nu egentligen? O.O skulle inte du försöka komma ikapp med Våra Bästa År? ;P

Kram

2010-02-20 22:04:48
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!