Dagens speciella händelse

2010-02-17 23:19:18 / 2 kommentarer ..


Ja men just ja. Tänkt att jag har glömt att nämna det xD. Det är ju min namnsdag idag:-D tycker dock inte att namnsdagar är särskilt speciella, de är precis som alla andra högtider som folk inte firar längre. Kristi himmelfärdsdag, pingst, alla annandags dagar... Finns hur många som helst som inte har någon betydelse för oss svenskar men som ändå måste finnas med som en röd dag i kalendern - en sån dag ar också namnsdagar. När jag var liten ville mina föräldrar göra namnsdagar speciella och gav oss små presenter på namnsdagarna. Men det slutade vi med när vi yngre blev äldre. Men iallafall - jag har ändå namnsdag idag:-D.

Kommentarer
Lovisa

Grattis på namnsdagen!

2010-02-18 14:43:01
Jennelie

Då får man väl la gratta då ^^,

Kram

2010-02-18 15:51:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!