Film

2010-02-10 13:47:50 / 0 kommentarer ..



Som ni vet så ser jag ju väldigt mycket på film och serier;)

Vi kollade på en film som heter Mystic River - visserligen från 2003 men ingen av oss hade sett den. Den var jättebra. Och Kevin Bacon var med i den - då kom jag att tänka på en av mina favorit filmer med honom som vi också då kollade på^^ Mattias hade aldrig sett den så det var ju bra^^
Sleepers - ni har säkert många sett den då den inte är särskilt ny, men ack så bra film^^ Har ni inte sett den så borde ni göra det;)
Imorse såg vi även ett avsnitt av En Fyra För Tre - den är ju skit rolig för fan :-D ^^

Nej - nu ska jag ta och diska litegrann^^

Betyg: 3/5

 

4/5

 

 

5/5

 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!