Förlåt den dåliga uppdateringen

2010-02-28 15:29:24 / 0 kommentarer ..


Festen i fredags blev inte så lyckad - jag var på tok för sjuk för att dricka egentligen så den kvällen slutade inte så lyckat;)
Men men man lär sig ju av sina misstag^^

Igår var vi på bio och såg The Road:-D Den filmen borde alla se! Hur bra som helst^^
Asbra film^^ Rekommenderar den verkligen:-P

Betyg: 5/5

Jag är fortfarande sjuk så igår gick jag till Kahls för att köpa ett pepparmint te som jag vet fungerar när man är sjuk^^
Jag kom dit och tjejen som jobbar där kollar på mig och säger "Tyvärr så är sommargott slut"
xD Jag har bara varit dit tre gånger men ändå komemr hon ihåg mig och vet att det är sommargott som jag alltid brukar komma därifrån med;)
Haha det kallar jag bra kundservice:-D

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!