Godmorgon!

2010-02-18 11:11:04 / 1 kommentarer ..


Hundarna har varit jättejobbiga med mig inatt. Skönt att mor och far kommer hem idag så jag slipper denna börda xD. Eftersom tjorven är så vaktig av sig - blir det jobbigt i en lägenhet som ekar. Så fort legolas eller aragorn rörde sig eller gjorde ett annat ljud som hon inte kände igen - så började hon skälla. Mitt i natten! Stackars grannar säger jag bara. De har ju en bebis och allt :-s. Ja och sen nu på morgonen går madicken slickat och bitit på mig, dragit i mitt täcke. Jävlats med tjorven. Så det har varit rätt så jobbigt. Nu har jag precis ätit frukost och avslutar den med en underbar kopp kaffe. Ska diska upp här innan folket kommer hem samt plugga lite:-P.

Kommentarer
Jennelie

Stackare!! >.< Vi hade en Jolene här som inte ville låta oss sova... :U Gick överallt där hon vet att hon inte får vara bara för attvi inte skulle få sova xD

Kram

2010-02-18 15:54:47
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!