GUL-låten!

2010-02-05 01:10:31 / 0 kommentarer ..


Fick en kommentar från Lovisa som undrade vart Ynk drar till fjällen sången tok vägen:-O Jag är just nu alldelles förbryllad för jag vet att jag har lagt ut den någonstans men jag vet inte var:-O..... Så det är jobbigt:-S

Men däremot hittade jag låten vi gjorde till SUM det året man skulle presentera sitt KU med hjälp av en låt^^
Melodin är: Vi gräver guld i USA

"Trots att vi har irrat runt i mil
så kommer vi irra lite till
Vi har en Ynk som karta.
Men det gör oss faktiskt ingenting,
för vi har Råberg som är smart
Vi hör ett SUM som kallar

Det säger det är äntligen igen
Det säger det är dags att ge sig av,
genom skog och över stad

Till alla glada som vi träffar,
här kommer ett gäng från GUL, men Bremimert han blev kvar
Ville följa med oss söderut
Till alla er som gillar kaffe,
ni har aldrig träffat Cim, han är Mr Bean.
Ända till Husum från Fillingen
kommer vi från tyckta Grundsundaaaaaa!"

Och sedan Koska klassiska avslut (eftersom vi var tvungna att ha med en blombukett)
"Vi kommer från Husum. Götta är gött och tyckt är tyckt. Olé! (och sedan den klassiska hjältesnurren varpå han slängde ut buketten till några fjortisar längst fram xD)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!