Håll er inne!

2010-02-21 15:05:54 / 1 kommentarer ..


Jag har tur som har en pojkvän som är världens bästa chaufför! <3. Jag råder er alla att hålla er inne idag. Ge er inte ut på vägarna. Jag och mattias är på väg upp till umeå. Vi kör väldigt sakta så att billisterna nästan gnäller. Många bilar stannar efter vägen. Bilen gnäller för att det är för kallt ute och snön yr framför en så att man knappt ser vägen. Som tur är börjar det värsta avta och vi är snart hemma. Igår hände det inte så mycket. Vi såg melodifestivalen med hela familjen, drack kaffe och åt semlor. Sen såg vi lite mer av trigun och sängen kallade tidigt.

Kommentarer
Jennelie

Okej >.< Tur att det inte snöar så mycket här än... Men det kommer väl :/ Hehe, jag hoppas jag får massa roliga saker i morgon :D Har städat som en galning nu för att det ska vara snyggt inför i morgon och Martin har bakat. :D

Kram

2010-02-21 23:34:46
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!