Helgen!

2010-02-01 16:24:42 / 0 kommentarer ..


Ja jag har ju vart hemma i husum då^^
Mycket roligt har jag haft)
Var på Gul på fredagkväll efter att ha storstädat;)

På lördagen var jag till världens bästa Emelie för en äkta tjejkväll:-D Underbart var det! Inte träffat henne på länge och absolut inte umgåtts med henne på detta sätt på typ aslänge.

Lite bilder från helgen såklart;)




som jag skrev så hade granen däckat >.< Här har ni bildbevis på det^^

 ----- Sandra åt jordgubbar:-D




Spelade Öviksspelet på gul:-D mycket roligare än monopol tyckte jag.
Alla kyrkor visade en bild av Grundsunda:-D
Och sen krockade jag och Ankan med våra bilar:-S Gissa vilken som är min:-D?


--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 --------------- tok-katten satt ofta sådär:-O

 ------ den andra kissen tyckte om vatten;)

 ---- och Figaro blev min nya bästa kompis;)

Gizmo var fin han också men han försökte använda mitt huvud som sovplats under natten samt min arm som klösbräda xD >.<




Kom efter mycket om och men upp till Umeå vid halv 7 ;) Var astrött hela kvällen och myssugen så jag tvingade Mattias att se Stardust med mig;)


Ha det!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!