Komvux

2010-02-16 21:18:22 / 1 kommentarer ..


Försökte uppdatera min blogg igår kväll men blogg.se hade hängt sig totalt. Så här är det inlägg som egentligen skulle skrivits igår:-P

Idag har Sandra känt sig mega duktig! Jag klev upp klockan 6 för första gången på typ tre år xD
Tog skolbussen som går klockan 7 upp till parkskolan och gick till Komvux^^
Allting gick utmärkt^^ Från och med idag pluggar Sandra Matte B Distans på Komvux i Övik^^
Träffade Marina och det visade sig att hon hade boken som jag behövde - på en hylla hemma. Hon ville inte alls ha den och frågade om jag ville köpa den. Gick även utmärkt att betala den senare:-D
Sen gick jag ner och köpte kollegieblock, en penna, sudd och sånt där som man behöver för att köra igång^^
Var på möte med Studievägledaren också - fick då alla delar från Högskoleprovet 2006 plus facit som jag kan använda att träna på och förbereda mig inför högskoleprovet;) Så det här verkar ju börja gå bra^^
Lade även upp en planering med läraren. Kapitel 1 måste typ vara klart den här veckan.
Är dock lite trött efter dagens bravader - så det blev ingen pluggning idag men jag skall köra igång med det imorgon;)

Gick upp och ner för den där drygen parken backen. Men ack sån trevlig utsikt det var med sol och allt;)


Kommentarer
Jennelie

Fina bilder. :) Vissta lite suddiga dock. :D Men det är inte alltid så lätt att stå still xD

Kram

2010-02-16 21:29:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!