Läst tidningen idag?

2010-02-22 16:25:38 / 1 kommentarer ..


Läste den imorse och blev chockad av att Timotej kanske riskerar att bli diskad från Globenfinalen:-O
Jag hade Timotej som en av mina personliga favoriter då de hade en annorlunda stil och en musikgenre som jag tycker har glömts bort....
Men... När jag läst anklagelserna om att deras låt var lik Sareks låt Vinterland - blev jag helt ställd:-O
Hur var det den låten gick nu igen:-S?
Jag jävlades halva morgonen för att hitta åt den någonstans OCH till mina stora förvåning förstår jag varför:-O
Låter ÄR lika varandra:-S Kanske inte så konstigt då de har samma genre och samma låtskrivare - men de två låtarna var ju äckligt lika varandra:-O

Kommentarer
Jennelie

Förra året var det ju ett annat band som var med som hade nästan en exakt kopia av en annan låt men det hände ingenting med dem >.< Tycker Timoteij ska få vara kvar. :P

Kram

2010-02-24 21:47:44
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!