Less.....

2010-02-23 16:44:19 / 1 kommentarer ..


Är ganska så less på min telefon nu - den börjar jävlas nu igen. Med laddningen. Antingen så kan den inte ladda alls eller så laddar den bara till 98 % >.<
Dåligt köp det där börjar jag tro....

Sen igår var jag med om en skum sak:-S Någon verkar ha typ hackat sig in på min mejl och blivit medlem på E-kontakt :-S
Inte så kul - så jag blev tvungen att byta lösenord igen - gjorde ju det för bara ett tag sedan ju, trist.

Snart klar med städningen - skall på kören nu vid sextiden^^
Sen kommer Ynk hit för lite mer redigeringsmys som vanligt:D Me like!^^

Kommentarer
Jennelie

Du får ha lite svårare lösen då ;P Typ som det vi har till Twins. :D Det är nog svårknäckt ^^,

Kram

2010-02-24 21:52:36
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!