Min hjärna är grå!

2010-02-18 20:24:12 / 0 kommentarer ..


Nu ska jag snart iväg på en snabb kvälls promenad. Är säkert kallt som satan ute - men ut ska jag. Har suttit inne hela dagen och pluggat så att hjärnan har blivit grå xD. Har fastnat lite varstans men det släpper nog snart. Strax bara provet som jag snabbt kollade igenom nyss - var dock inte så lätt som jag trodde. Men jag hoppas att jag sätter det^^ är ju trots allt bara ett hemprov. Tänkte sedan köra igång med kapitel två på en gång:-P då har jag lite tid över till att träna sånt som jag behöver typ "dribbla med formler" som brorsan så duktig uttryckte det;-). Skall se lite film sen också som vanligt innan läggdags. Imorgon bär det av till butsjöböle ;-) mattias kommer hit och hämtar mig imorgon vid lunch någon gång och sen åker vi. Är tillbaka hit en snabbis sedan på söndag för att kolla på fars dator - har varit lite krångel med den ett tag nu xD.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!