Nyttiga lilla vardag

2010-02-22 16:30:53 / 1 kommentarer ..


Idag har såna saker som måste göras gjorts... Städats och tvättats^^
Är fortfarande inte klar så jag skall återgå till mitt arbete:-P
Sitter här och lyssnar på gamla goda klassiker från Spice Girls:D
Haha det är ju nästan kusligt hur mycket man komemr ihåg av deras låtar^^

Som liten mimade jag och mina kompisar till Spice Girls. Vi gjorde egen korigrafi och allt.
Vi hade en gammal stereo som ställdes på fönsterbläcket till mina föräldrars sovrum och spelade spice girls låtar så att hela kvarteret hörde det;) Det hände allt som oftast att grannarna kollade på oss igenom sina köksfönster och liknande;)
Och som artiser måste man ju uppträda också^^
Vi ordnade små konsterter på kvällarna - publik? - våra föräldrar såklart^^

Jag blev utsedd att vara Geri - guess why? Jag var den enda med rött hår >.<
Haha men det var en jävligt rolig tid:D

Kommentarer
Jennelie

Haha, jag och mina barndomskompisar gjorde också det när vi var små. :D Jag var alltid Mel C (sporty spice) ;P Gillar den artisten än idag. :D Hon har så speciell och härlig röst :D

Kram

2010-02-24 21:50:12
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!