Sjuk...

2010-02-25 21:02:28 / 1 kommentarer ..


Försökte plugga lite matte nu då Mattias är och repar med bandet - men det går inte. Är alldeles för trött i huvudet för att det skall fungera - samt att jag börjar bli sjuk. Har haft ont i halsen hela dagen och knarkat te och halstabletter. Jag skall ju sjunga på söndag så det passade sig ju inte alls bra det här:-S.
Fast att jag har varit ute en sväng idag så är jag hur trött som helst. Kroppen är alldeles seg och ögonen tunga som lastbilar... Mycket jobbigt måste jag säga då jag vet att jag måste jobba mera matte för att ligga lite före så jag kan öva lite inför högskoleprovet^^

Men imorgon hoppas jag att det känns bättre så att jag kan jobba lite grann:-P

Kommentarer

Det märkliga är ju att du alltid får ont i halsen varje gång du skall sjunga någonstans med kören x)

2010-02-26 00:11:34
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!