Sugen på Lägenhet!

2010-02-03 23:46:42 / 0 kommentarer ..


Ja idag har jag bara tagit det lugnt. Tog en välförtjänt promenad - hittade världens skönaste promenadstig som jag verkligen skall ta fler gånger, tog bara en timme så det var lagomt^^ Skönt väder idag med också så;)

Har anmält mig till högskoleprovet idag också;) Så nu finns det ingen återvändo;)
Kollade upp lite på Basåret med - och det visade sig att Matte B inte ingick-utan var en behörighet. Så nu måste jag hinna läsa Matte B innan sommaren - men det är ju länge kvar. Skall besöka Komvux den 15e när jag ändå skall till Arbetsfömedlingen^^

Har även åkt hem till Husum ikväll^^ Lägenheten skall ju vara tömd tills på måndag då renoveringen skall börjas - så de behöver ju som lite extra arbetskraft här så då skall jag hjälpa till^^

Har kolalt på lägenheter idag - och gud vad sugen jag blev på att flytta nu på en gång! Hittade värsta perfekta lägenheten (på karta iallafall xD) men den var ledig från mars - och vi kan ju inte skaffa nån ledighet förrän i augusti eller nått, när jag vet om jag får beviljat studielån.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!