Tapeter

2010-02-09 14:27:34 / 0 kommentarer ..


Jag och Mattias laddade ner Rena Rama Rolf och En Fyra För Tre för några dagar sedan:-D Måste ju lägga in en massa på datorn nu när vi har en tillfällig lägenhet. Kan ju bara sitta emd datorn på kvällen när målarna och snickarna har slutat. Så nu måste jag ladda upp lite grann;)

Fick veta av mamma imorse ungefär hur tapeterna på mitt rum skall se ut^^ Det lät bra:-P Får se om de är så snygga som de lät^^ Mitt rum kommer att bli det första som fixas med^^ Eftersom vi behöver datorn (eller mest brorsan) Så tapeterna skulle bestämmas idag och målarna skulle komma dit imorgon och börja med mitt rum då;)Så kanske imorgon kväll är mitt rum klart;) Det ni^^

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!