Plugg och lek i snön;)

2010-02-17 19:43:52 / 0 kommentarer ..


Imorse blev jag väckt vid halv nio, pappa och mamma skulle ju iväg till umeå. Först blev det en massa strul med taxin. Tydligen hade de glömt att säga att pappa hade föleslagare så det fanns ingen plats. De fick då skicka en annan till dem, som inte kom förrän vid tjugo i elva, pappa skulle va i umeå tolv.
Men de hann tydligen med nöd och näppe.

Jag har ju varit ensam hemma då då - räknade lite matte och kollade på animal planet samtidigt:-D Är så glad att vi äntligen fått den kanalen^^ Underbarare kanal får man fan leta efter tycker jag^^

Annars idag har jag varit ute och lekt i snön med flickorna:-D De är lika underbara som de alltid varit - man får sig ett par glada skratt varenda gång^^


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!