Allting som verkade som en sån bra dag...

2010-01-14 23:58:21 / 0 kommentarer ..


Igår hade jag och Mattias en liten kväll för oss själva. Vi gick ut och åt middag på Balder i Umeå och drack lite vin till maten;)
Efteråt tvingade jag med honom till Megazone för lite biljard och motorcykelspel (dock bara mattias som fick köra motorcykeln då min bara åt upp myntet xD)
Efter det drog vi för att kolla vad det gick för bio filmer - vi ville egentligen se Snabba Cash men den visade det sig hade biopremiär på fredag - den som visades var en företagsvisning. Så då bestämde vi oss för att se Luftslottet som sprängdes, istället.
Helt klart mycket bättre än Flickan som lekte med elden. Mycket bra triologi! Synd bara att den fjäre, femte och sjätte aldrig kommer att komma ut:-S
Idag har jag bara varit med om en massa tråkigheter tyvärr... Brorsan ringde mig vid halv 6 och berättade att morfar hade skrikit till och tuppat av - hjärtat stannade men mormor var snabb med hjärtmassagen till ambulansen kom. De fick sedan även använda en sån defibrator eller vad de nu heter för att få igång hjärtat igen...
Det visade sig sedan att han hade vatten fulla lungorna - han hade en inflammation eller en infektion - samt att även kan ha haft en liten hjärtinfarkt:-S
De gav honom lugnade och skall hålla honom under vak inatt. Läget är stabilare men det kan tydligen fortfarande hända någonting sade läkarna då han inte var helt bra.
Mamma och mormor skulle stanna där inatt... Jag vet att han är i rätta händerna nu när han är på sjukhuset - men man kan ändå inte låta bli att vara lite orolig... Vi får hoppas att allting går bra...
Jag vet att min morfar är stark, han har tagit sig igenom mycket! Han kommer att ta sig igenom det här också!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!