Avatar!

2010-01-09 11:24:38 / 0 kommentarer ..



Jag och Mattias var och såg Avatar igår:-D Jag är beredd på att hålla med dig Emma! Den var helt klart den bästa filmen jag har sett på länge! Man blev alldeles tagen av effekterna och storyn var helt underbar^^ Inte alls Någon tecknat Pocahontas som alla andra tror^^ Jag uppmaner er verkligen att se den! Ni kommer säkert att gilla den lika mycket som jag gjorde^^
När vi kom hem visade det sig att garageporten var trasig:-S Hela vajern är avsliten:-S Måste ringa hyresvärden på måndag då då.
Och sedan när vi skulle in i själva huset - så är det något som har pillrat in något i nyckelhålet (eller att det har frusit) - tur bara att Bång var hemma och vaken så att han kunde komma när och släppa in oss:-S
Nu skall det städas! skall ju bjudas på taco här ikväll med några vänner och sedan när mattias kommer hem skall vi på affären;)


Betyg: 5/5

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!