Barnlekdags;)

2010-01-12 23:08:45 / 0 kommentarer ..


Ja allihopa. Nu var det ju ett tag sedan jag skrev. Finns ju inte alltid något att skriva om.
Har varit och hämtat ut min älskade telefon som varit på lagning allt för länge.
Är hemma i Husum just nu - skall på arbetsförmedlingen imorgon då det är mitt bryt datum då;) Pengar pengar pengar^^ Sen åker jag tillbaka till Umeå igen... Blir bara en kortvistelse som vanligt^^

Kom hem ganska sent idag då det var krångel med bussarna å allt... När jag kom hem hade jag tänkt att sätta mig vid datorn som vanligt men möttes av en liten flicka med tutte och snutte;) Ville såklart hellre leka med henne en stund då^^ Datorn fick allt vänta;)



Ursäkta bildkvalitén... Inte så jättebra men den får allt duga då jag inte tagit dem själv;)

Imorgon skall ajg som sagt till stan, men innan dess kommer våran bovärd hit klockan 8 >.< Så jag måste kliva upp tidigt xD Sen skall jag åka taxi med pappa imorgon då han även skall in till syncentralen. Måste hämta ut pengar imorgon med:-P Hoppas att solen skiner tidigt imorgon bitti^^
Tänkte låta kameran följa med så vi får hoppas på det bästa;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!